Svar till dig Lena!

Lena om Väggdekor!:
Ser att du har kontakt med din svägerska. Tror du verkligen på riktigt att hon vill ha något att göra med DIG, snarare att det är sin egna bror hon vill åt.Inget illa menat men du bör öppna dina ögon.

Sv. Hej LENA , och välkommen du med till min blogg.
Tycker EG inte att det är ngn ide att svara på din kommentar pga den är verkligen dum ;) MEN tänkte göra det iaf eftersom du skriver till MIG och anger även min svägerska. Man kan aldrig veta vad andra människor tänker eller känner MEN det är nog lite konstigt om hon lägger ner så mkt tid för att smsa, eller VILL träffas bara för att komma åt sin bror, tycker du inte? Och komma åt sin bror.. hmm.. Komma åt han kan hon väl göra oavsett om hon har kontakt med mig eller inte. Det behövs inte jag till..Mina ögon är öppen ska du veta, det som man stänger dom ,är då människor som tex du som ska skriva en massa onödig fakta. Då stänger man dom helt enkelt. Det jag SER är en tjej, min blivande man´s syster som tycker om mig inte för att jag är hennes bror´s sambo utan för att vi är nära som vänner och mer därtill. Jag ser kärlek och en tjej som vill att vi ska vara en familj. Sen om du inte ser det, det är ju tråkigt för dig. Kanske du borde själv öppna dina egna ögon och se att du SER henne eller oss med avundsjuka/svartsjuka? Du är välkommen att skriva igen, men helst inget dumt. För detta är min familj och kommer alltid vara. Ha det bra, och glöm inte kära du.. INGEN är anonym på internet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: