Väggdekor!

Sitter och kollar lite olika sidor för inredning till hemmet.. Köper ju lite då och då, sparar tills vi får våran 4a. Det är ju lönlöst att sätta upp och fixa totalt nu i 3an om man ändå SKA flytta liksom.. Så jag hittade iaf lite dekor till sovrummet.. Sen runtomkring just DEN texten tänkte jag ha foton på mig och Jhonnie.. Det är en text som står: Alltid vid din sida, du och jag.. Lite skrivstils aktigt..



Sen I vardagsrummet ska vi ha på barnen och på oss osv. Det blir super fint tror jag..:) Helst svartvita foton.. med den här texten här under.


Tror det kommer bli riktigt nice! Kommer göra så FINT i den nya lgh. Och det mesta kommer att komma ifrån, Chilli, Lagerhaus, Mio och Eden.:)) Nu ska jag springa upp till mamma på en kaffe. Ses sen om ni kikar in. Kärlek i mängder till er.



Kommentarer
Lena

Ser att du har kontakt med din svägerska. Tror du verkligen på riktigt att hon vill ha något att göra med DIG, snarare att det är sin egna bror hon vill åt.Inget illa menat men du bör öppna dina ögon.

2011-12-13 19:00:29


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: