Vad förväntar sig människor eg?

Jag menar kom igen nu! Varför ska man bry sig till vissa då inte ens den brydde sig då man själv kanske var jävligt sjuk! Ta tex då våran ena tvillingdotter hade början till hjärnhinneinflammation och jag början till blodförgiftning nästintill ! INTE ETT ORD. Så why should i care now? så är det. Tänkte , undra om jag ska höra av mig osv, men nej vet ni vad. Jag ska ju rensa fortf, och tänker fortf göra. Sluta tänka bra och få den där varma känslan i hjärtat av vissa människor, som ännu en gång, någon gång IGEN kommer få dig att må dåligt! Så FUCK OFF till alla som tror att man måste höra av sig bara för ATT.
THE END ;) Jag är galet snäll, jag VET att jag är det. Och jag har börjat må så bra det här året men Oj oj om ngn retar upp mig eller ngt. Och fast jag rensar, jag håller fortf på att få fram IP nr på det fittiga mail jag fick.. längtar tills jag får fram vem det är!, för jag tror nämligen att det är ngn mer nära än vad jag tror. Käftsmäll? ja varför inte! Dåligt humör? Nej absolut inte, men sjukt irriterad på vissa människor som fortf äter sig in i ens själ.



Kommentarer
Jenni

Jag skickade sms till dig, men skriver här också. Vill du svara kan du göra det på Facebook eller liknande.. Hej. Varför tar DU åt dig av allt jag skriver? Jag fattar verkligen inte det där. Jag syftade inte på någon speciell, utan bara allmänt eftersom jag har 120 läsare och 11 kommenterat. Sist jag kommenterade din blogg, så bad jag om ursäkt för allt och förklarade lite vad jag "känner" för dig. Fick jag något svar då? Nej. Varför skulle jag höra av mig till dig och fråga hur du mår då? :S Bara för att jag inte hör av mig, betyder det inte att jag inte bryr mig om dig. Sedan visste jag inte att ena barnet hade början till hjärnhinneinflammation. Jag pratar ju inte med dig eller Jhonnie, och jag följer inte din blogg slaviskt heller.



Jag menar, skulle du själv vilja höra av dig till mig gång på gång, när jag inte ens svarar om du ber om ursäkt? Jag tror inte det.. Och vad är det du hakat upp dig på att jag får dig att må dåligt? Tycker du jag var en "dålig energi" för dig innan vi blev osams också, eller vadå? :S

2012-01-13 09:21:20
FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3



Nu tävlar ja ut en blogg dator hp compaq mini cq10-800so till ett värde av 1995:- . Jag kommer att utseé två vinnare.



Tävlings reglerna är enkla, de är bara tuta och köra!

I Sammarbete med PriceRunne

2012-01-13 09:26:04
URL: http://nej.blogg.se/
KH

Gå in på Lopia.se långt upp står de sök domän

Där skriver du in de namn du vill ha och se om de är ledig, sen följer bara stegen

kram

2012-01-13 10:19:50
URL: http://www.kaffehornan.se
Jenni

Radera min kommentar sen så slipper alla se vad man snackar om ;)

2012-01-13 10:49:18


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: