TRE DAGENS

Ok har då bestämt mig för vilka tre dagens blir!
Dagens citat
Dagens Foto
Dagens vill ha köp eller köp


Något mera ni skulle vilja se här i min blogg, skriv bara skriv! Jag blir bara glad! ;) Det är ju ni som får mig att flyga av skratt och glädje då ni skriver så fina och roliga kommenterar! Vi skrattar TILLSAMMANS. Har ni tänkt på det? Att tex igår, vi satt ju och skrattade med varandra på vissa kommenterarer! Vad betyder det? Att man gör varandra glada! Det är ju så det ska vara! Tillsammans kan vi alla få våra själar och hjärtan att må hur bra som helst! Vi tjejer måste bli bättre på att ta hand om varandra.. Jag menar man kan säga till en annan tjej att hon är vacker osv osv utan att man ska bli - fan varför har inte jag det håret, med ful avundsjuka - TEX .. Nu ställer vi oss upp för varandra, tänk vad härligt - Who run the world? GIRLS!;)






Kommentarer
Anonym

Sv: jo, hoppas på det iaf! :) kram

2012-01-12 12:19:15
SOCKERLOLLO

SÅ bra skrivet! jag håller med, det går dessutom vissa tråkiga trender i bloggandet där folk är elaka, vi tjejer ska ta hand om varandra och storasytsrar får lov att lära våra lillsytrar hur man beter sig höhö

2012-01-12 13:02:54
URL: http://sockerlollo.blogg.se/
KH

skulle du byta så kommer jag kika in hos dig

2012-01-12 18:04:29
URL: http://www.kaffehornan.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: