Sova, vad är det?

Tvilling nr 1 har BESTÄMT sig! kl är 5 och JAG ska upp.. Vad innebär det den här natten då? att man fått 4 timmars BRUTEN sömn pga tänder magknip osv osv.. JA jag vet att jag gick och la mig kl 1 men det var den här kvällen pga jag hade sån huvudvärk osv. Sen +et på det är ju att man har ett BRA morgonhumör då man inte fått sova så länge. Såna här mornar önskade jag ibland att jag stötte på ngn som man verkligen ville skälla ut så, så mkt så att deras hår liksom står rakt ut! Gud vad skönt!

Nehe om man ska ta och göra sig en bädd på golvet vid twin så hon får leka och jag vila.

Kommentarer
SOCKERLOLLO

haha åh lider med dig ( glad jag inte har barn ÄN )... jag tror inte jag skulle kunna vara en anständig morsa med mitt morgonhumör... har hänt att jag har stormat ut och lagt mig i bilen, mitt i vintern pga av att nån vaknat tidiagre och inte kan va tyst! Fast då har man ju vaknat till för de vart så kallt, sen har ja legat där en timme och halvslumrat just to make my statement! haha.. men de är ju helg nu! :D

2012-01-13 08:17:17
URL: http://sockerlollo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: