i do a lot of thinking before i go to sleep..

Hej på er alla godingar! GUD VAD JAG ÄR TRÖTT IDAG!! Därför jag inte uppdaterat ngt.. mitt huvud känns som en mosad banan! Har knappt sovit NGT inatt och sen ska man ändå fungera som vanligt varje dag.. Vissa dgr är det som om ngn har en tyngd kring fotlederna. Men det MÅSTE ju gå, och allting går eller? Jag skulle ha gjort så mkt idag men det antar jag att det skjuts upp tills imorgon. För jag ORKAR INTE.. Inte ofta jag säger så men idag säger jag så.. Helt lost!

läste iaf på Aftonbladet prognosen för 2012, har ni sett?


Hm ja vad säger man! Om detta stämmer så ser det ju bra ut! Faan vad skönt om det blir en sån där härlig sommar! Jag kan dock inte simma , så jag tänkte göra det det här året haha. Ja jag är 29 år och kan inte simma, det ligger lita bakom det nämligen om man säger så!:D Höll på att drunkna nästan vid 10 års ålder och sedan dess har jag fobi för djupt vatten.. måste känna fötterna vid botten osv! Men det ska gå och det måste gå, har 4 barn och det är verkligen behövligt att kunna veva med armarna i vattnet :D
Vad händer idag då people?
/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: