höga, låga, kilklack. Alla är dom lika snygga!

Slänger in fotona på skorna snabbt som jag nämnde i veckan!  Meen iaf. Ser skor på allas bloggar nu haha.. Alla bloggar som jag varit inne på nu senaste 5 min, och det har gått av en snabbis fart! Så handlar det om skor. Men jag håller faktiskt med er alla, man MÅSTE älska skor! Själv har jag nog lite av en mani på väskor och skor..:/  Jobbigt då man köper och inte använder?! Men jag sliter så otroligt mkt! haha, Jag köpte ett par av Ramona för två år sedan. GALET snygga, svarta pumps i ormskinn.. PAJ efter en månad.. HELT trasade! Samma som mina sneekers nu denna sommar, 3 veckor så är hela skaftet utefter hälen UTANFÖR skon? släpar foten, nej.. hm.. Vet fan inte vad jag gör men dyrt blir det iaf haha..:D

Dom första jag slänger upp är då alltså mina favoriter som jag antingen har på mig då vi går ut och käkar tillsammans. Eller dagis :) Bild nr ETT, dom svarta med kilklack, dom har jag köpt på DEICHMANN eller vad dom heter.. FÖRRA året, och dom har hållt! RIKTIGT bra kvalite!

Den andra bilden är mera fest skor! och lite mer somrigt..








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: