Yes sir!

Glömde berätta, att Bebis nr 1 J.. Har nu blivit "godkänd" hos dr.. alla bakterier är borta! Likaså bebis 2.. så nu är det bara mami kvar! Kanske blir en bra jul trots allt.=)  Ikväll sprängde det till och sen kom det massor med blod och var ut.. Och nu spänner det inte LIKA mkt. Det känns lite bättre, kan sätta ner foten helt och inte gå på tå! :D Såklart detta är en lång process, vilket innebär som dr sa, massor av vila med högt benläge och antibiotika.. Men om jag kan gå är det BRA för mig, så jag kan vara MAMMA igen som studsar omkring hemma. Just nu ilar det och gör ont men man märker att så fort jag vilar går det åt possitiva hållet! Så det här ska nog gå super!

Ni som har en blogg! Ni vet att ni kan tjäna pengar väldigt enkelt på den? Klicka på länken nedan det tar max 50 sek att regga sig! Sen är det bara att börja. DO it, jag gjorde nyss detta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: