YES! ÄNTLIGEN fick jag min kaffebryggare!

NU har jag använt tillgodokvittot! Wiii, HOPPAS nu att den håller haha. Det var inte eg DEN jag skulle ha men min var SLUTSÅLD! AGAIN.. :( Orkar inte vänta för jag vill ha NU NU! Så fick den för endast 199:- !
Nice ellerhur? =) Köpte även sånt som tar bort fingeravtrycken på rostfritt, sen sprayar man och torkar med en torr trasa och då blir det anti! så fingrar inte syns lika mkt!:D  Jag är nöjd. HOPPAS den håller mer än 7 dagar nu haha..
köpte massa julklappar åt lille herrn på BR pga dom hade sjukt bra priser! Åt stora damen med, fast hon börjar ju bli stor tjej så det är lite speciellt m henne haha. Häromdagen sa hon, hmm dom där kuddarna på Lagerhaus är FETT fina. Skulle jag vilja ha då jag får eget rum så jag kan inreda.hahaha! Sötis.. Köpte även en present åt henne eftersom hon varit så duktig och hjälpt till då vi varit sjuka.. Det vart en Top Model.. Hon ÄLSKAR Top Model!

NU vila!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: