Wifey tipsar!

Ang dessa krämer det finns en SJÖ utav som är bra mot rynkor hit och dit. Jag är lite skeptisk men har ändå kört en kräm i ETT år snart faktiskt.. För man ska ju inte börja med detta då man FÅTT rynkor, utan man ska ju förebygga några år innan sägs det. Iaf, det värsta jag vet det är i "vecket" på urringningen på bröstet för ladys.. Ni vet på vissa som börjar komma upp i åldern ser man att det är galet rynkigt.. Kanske jag åker dit, kanske inte? Men jag har iaf kört en nattkräm. För ansikte och hals ifrån Yves Rocher! Den doftar underbart och man känner verkligen att huden blir bra.. Så den är ett tips. =)) Sen peppar peppar, så har jag bra gener.. Både min farmor och mormor har inte rynkor som är värda att nämna. Båda ser otroligt unga ut! Mamma och pappa är också fräscha för att vara i 50 års åldern! Så Hoppas :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: