Ett måste!

Har sett en telefon jag MÅSTE ha! Ska lägga upp den sen, för jag vet inte ens modellnr på den haha. Det var Robot som visade den igår.. Omg.. min julklapp direkt!:D haha..

Jag fick tips av Sandra ang en lovebasket sida. Där kan ni följa mig vad jag gillar, vad jag vill köpa, vad jag HAR köpt osv.. Det är ju skit bra! Man kanske får tips till presenter,julklappar eller tips till sig sj! Så bli medlem jätte enkelt, och följ.. Det är bara några enstaka fält man fyller i, sen klart!:D
Min lovebasket hittar du här-->
rosie - Mylovebasket.com mode online

Nu ska jag dammsuga snabbt, hann inte med ngn date idag! Måste upp till mamma och käka nu, sen träffa Sandra.. Ses sen sexii!! Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: