Vi är lyckliga och starkare nu mer än ngnsin!

Jag ska sluta vara rädd för att se dig då jag åker ngnstans. För jag har MITT liv nu och det kan du aldrig ta ifrån mig.. Vi är så starka mer än du ngnsin anar!Inget kan bryta ner mig en gång till.. För dig är det säkert bara massa minnen som suddats bort. För mig, det är LEVANDE minnen. Smärta i själen som tilltar. Jag har fått ärr i själen som inte går bort..Vissa saker kan man aldrig förlåta oavsett hur lång tid det går. Den smärta jag haft pga dig, kan jag inte beskriva. Och det är inte bara jag som haft smärta! Vi har legat som en klump på golvet smälta tillsammans jag och stora damen.. Gråtit och frågandes varför.. NU har vi det bra. Jag hoppas verkligen vi får fortsätta vara ifred. För nu lever vi ett lugnt och harmoniskt liv.. Du vet, jag vet vad som hänt innanför dåtida väggar.. Bara svarta moln som inte ens borde få existera.Så om jag skulle möta dig, du får gärna säga ngt för jag har INGET att säga dig mer än att vända på klacken och gå med huvudet HÖGT! Du förtjänar inte ens att jag ska titta på dig eller tilltala dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: