Vad önskar du dig i Julklapp?



Själv så har jag massor på listan i år! haha.. Så fram med stor pluskan och handla! hahaha.. Nej faktiskt, jag älskar att ge och SÅKLART det är roligt att få men det ÄR roligare att GE. Iaf Här kommer min önskelista för Julen 2011 sockersötaste!

1) Kitchen Aid.

2)  Smink från Makeupstore!

3) Parfymer! aahh.. Burberry!

4) Parfym Laura

5) Cupcake ställ.. Finns så fina på Lagerhaus


6) Kakfat m.m..

7) Bakformar av alla dess slag

8) Leylas recept böcker är GULD!

9) Cupcake baker. Finns på ÖB för 159 kr så får jag ingen ska jag testa den haha.

10)  Smycken av alla dess slag

11) smyckeshand för att hänga ALLA smycken

12)  Hårprodukter

13)  Mönstrade nylonstrumpbyxor



14) Handkräm


15) Cardigan eller kofta. Love it!

16) Doftljus

17) Butiken Chilli har ALLT man kan önska sig i inredning. Älskar den och älskar allt där!

18 ) Nya tallrikar i snygg design. Lite vågiga osv :D

19 ) Nya ear plugs!

20) värmeljushållare i glas och på FOT! oftast i 3 pack. så snyggt!

21) kandelaber

22) Tygliljor i bukett..


Jahapp här ser ni ju på ett ungefär på vad jag önskar mig:D haha. Så många som frågar då är det praktiskt att göra så här eg.. Jag menar, det här är det jag önskar mig men det är ju en tanke också i det hela för det finns ju ett stort utbud under varje kategori! Tex allt inom bak, allt inom receptböcker, allt inom ljus osv osv..:D Ni förstår vad jag menar?:D 

Men vad önskar NI er? Skriv en lista på eran blogg. Det är ju bra tips! För sen kommer ju även födelsedagar för vissa TEX MIG haha.. och många andra.. Och då vet man ju på ett ungefär vad den personen gillar och önskar..:D Sen don´t forget the love basket!:D




just click på fotot! hihi.. =D  rosie - Mylovebasket.com mode online


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: