Trolltyg i tomteskogen!

En underbar film som nu går vidare till min egna generation!.. Hihi " Var e fjant? Här e jag mammaaaa.." Åååh nu ska jag göra mig vaaacker" Med en mask i håret haha.

Tomten var på besök hemma hos oss nyss! Vi har alltid gjort som så att tomten kommer på ett snabb besök ca 3-4 dgr innan julafton pga att barnen är såå förväntansfulla på att han ska komma! Då mättar det lite att dom får en snabb kram, säga hej osv. Lille herrns ögon LYSTE av glädje då jag kom hem haha.. " vet du vet du, tomten var häääär och han kommer tillbaka på nulafton" hahaha.. Mammas tomte mask är så himla fin. Ingen billig ICA mask utan en RIKTIG tomte mask, ser ut som ett riktigt face! Sen förut hade hon en kappa med kaninpäls osv. Men nu har hon köpt en tomte dräkt med krage osv.. SKIT FIN verkligen.=)





Hahaha såååja nu är jag fiiin.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: