Torrt,livlöst och "dött" hår?

Nya mirakelkuren är tydligen här! Jag ska testa iaf, pga jag har så långt hår så blir det lätt torrt då man borstar, sätter upp det osv. Hinner ju inte alltid köra hårinpackningar.. så jag ska testa iaf!! Ska ni?

http://www.mediaupdate.se/kampanjer/eleven/2011-08-16/hyllat_harmarke_antligen_har




Såhär säger vissa människor om produkten!:

Många svenskar tycker att det är svårt att hitta bra hårprodukter som gör håret snyggt och lättskött. När Macadamia Natural Oil introducerades i Sverige växte namnet snabbt och blev ett av de mest populära märkena på marknaden. I den populära tidningen NOW Magazine fick Macadamians olja toppbetyg:

"Seriöst så har mitt hår aldrig sett så hälsosamt ut. Det gav min lockar stuts och en fantastisk glans"/ Skriver den nöjda recensenten

 

"Rekommenderar denna inpackning för alla. Det är den bästa jag har provat! Gör mitt färgade svintohår alldeles mjukt och underbart"

/ Skrivet av en annan användare




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: