The girls are not anorexic, but the clothes is.


Gillar tröjan i första bilden, och jeansen i andra.. Basic plagg liksom som är sköna att dra på sig snabbt men ändå se fräsch ut!! Kläder är viktigt för att känna sig bra eg. Har du luffiga kläder, och du går bredvid din kompis som har fräscha såklart du känner dig DOWN haha. Viktigt! Och man kan hitta snygga kläder till bra priser. Behöver ju inte ALLTID vara DYRT MÄRKES för att det ska funka liksom. Som förut, jag kmr ihåg att jag ALLTID handlade på OHIO, ni vet den inne istan som säljer eller iaf förut sålde dom väskor för 99:- bla. As bra väskor som HÖLL.. sen handlade jag mina byxor där också som höll riktigt bra! Millers är också bra. Dit måste jag åka ngndag! Fan vad jag älskar den butiken.. Men iaf, hittar man ngt till bra pris och som inte alla andra bär är det ju mkt roligare!=D

Så med andra ord vet ni, i år får ni julklappar från 10:-´s lådan på ICA haha.. Nejdå! Tar 20 :-´s den är det liite mera kvalité på haha..:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: