Tack så mycket!

Kära svärfar för hjälpen!:) Nu har svärmor och svärfar varit här. Så nu ska jag ta och börja göra iordning middagen.. Idag blir det stekt kassler med kokt potatis :) Smaskens! Igår gjorde jag stekt lövbiff med senapssås! och ris.. Mmmm så GOTT det är! Hmm tänkte på min design, den är super fin MEN jag tror jag ska ha lite mörkare text, eller är det bara jag som tkr det? För det känns lite som om texten är jobbig att läsa för den är så LJUS? Annars kmr jag nog ha kvar själva designen ett tag iaf..:)) Småtjejerna + lilleherrn sitter redo inför lite pepparkaks bak i köket medans jag kör maten.. Stora damen är hos mormor och gör pepperkaks hus! Aaah vad härligt med JUL!
ses sen. Pussar till er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: