Ta det lugnt 5 minuter

Potatisen är på G och barnen leker så nu passar jag på att ta det lugnt ett slag! Köpte mig en blaska och ska läsa lite faktiskt!
Träffade Sandra i centrum.. Och hon hade köpt lite grejs, riktigt snyggt var det. Funderar själv på att köpa löshår! Jaa jag har långt hår men ta tex då man ska göra ngt , det är riktigt snyggt då om man fyller ut lite ju! Så det blir mera volym för det är just det om man har långt hår och inte jätte tjockt att det blir lite hängigt och " dött". SÅ man måste fixa och trixa med det för att det ska bli livat. Nu har ju jag klippt etapper i somras, det är snyggt då jag fixar till det men ska nog faktiskt köpa lite längder med clips och testa!:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: