Stor och Liten!

Känner ni igen dessa? Det är stor och liten leksaksaffär! Dom fanns då jag var liten.. Nu har dom kommit tillbaka!! Kommer ihåg hur jag och mamma handlade där, sen ville jag ha en jätte stor svart puma för tusenlappen, då jag inte fick den så grät jag ögonen ur mig hela dagen! Hahaha..! Man kan ju även kika via nätet, ---> http://www.storochliten.se/ :D

Jag har ofta fått frågan, senast idag varför jag inte har foton på barnen eller mig.. Om jag ska vara ärlig så känner jag att Ja jag har en blogg, där jag skriver lite av allt möjligt.. Men det är ju bara LITE vad som händer i min vardag,det alltför privata lämnar man ju åt sidan. Jag bloggar för att jag älskar att skriva! Och angående barnen så känner jag att jag vill lämna dom utanför.. Dom har inte godkänt att jag ska slänga upp massa foton osv på DOM. Mig kan det väl hända att ni får ngt då och då, men dom små nej.. Kallar dom även inte vid namn. För dom som känner dom, vet ju redan vad dom heter.. :) Sen har det ju sina andra orsaker också.. Lite att man kanske är lite mera " vissa kan inte se direkt att det är jag" om jag har såhär.. Såklart ingen ska kunna stoppa och jag vet att möjligheten finns då jag skriver på en öppen blogg! MEN, sålänge det inte finns för mkt foton kanske risken minimeras genom att ngn känner igen osv. Sen är "kriget "igång igen..

Men tänkte slänga upp ett foto för din skull Marlene!;) Såg nu att min profilbild samt info text är ju helt BORTA?! Måste nog ändra designen.. Ska betala ngn så får dom hjälpa mig att fixa detta hundra! För jag vet ju på ett ungefär hur jag vill ha men kan inte fixa allt detta själv!




Har suttit och funderat, grön eller vit gran! Vi var ju inne på vit.. Och det blir NOG så.. En vit julgran med rödbelysning med små små lampor, ungefär på den som jag har i mitt kök? slängde ju upp foton iförrgår.. Sen röda kulor, med rött glitter.. Eller allt vitt, som bilden här nere, hittade den via google. Det tror jag blir riktigt snyggt! Vad tycker ni?





Kommentarer
sandra

vit julgran helt klart! fan vad snyggt de var! :D

2011-12-07 10:29:25
URL: http://sandrahoden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: