Spöregn?!

Wtf? det spöregnar och det är snart JUL! Neeej, det här går inte ihop för mig. Det ska vara vit knarrande snöööö! Och sen PÅ julen ska det vara stora snöflingor så stora som boxarhandskar som dalar ner! DÅ är det julfeeling!
Vet ni, satt och tänkte på om det kan vara fint med guld bara i granen också!Hm.. Haha.. Beslutsångest. JA det har jag sagt förut :P

Det  var ett sååå fint luciatåg igår.. Barnen var superduktiga! Det var jag Jhonnie Sandra Mamma och barnen såklart! Mysigt var det =))  Viktigt att familjen kommer då det är sånt där, för barnens skull! För om inte jag hade kommit tex hur känns det..:( Var jätte många föräldrar som inte kom och det är synd. Såklart vissa kan inte ta ledigt men dom som KAN, skulle verkligen göra det.. För tiden,kärleken och lyckan i barnens ögon får du inte en andra chans på!

Jag var heeelt slut igår! Tvättade 8 maskiner med tvätt i tvättstugan! Jaa, efter 2 dagars avbrutet pga att proppfan gick till tvättmaskinen, jag dammsög och min dammsugare gick sönder haha. Så small det till och allt vart svart! så man ej kan tvätta + massa sjukdom då blir KAOS! Men nu är det borta så det är bara att börja tvätta idag igen fast hemma såklart haha. Det är skönt med tvättstugan också ibland för då får man bort ALLT!..

Nej nu ska jag göra oss klar! Vi ska iväg på en liten roadtripp, stora damen också.. Hon fick vara hemma pga hon klämde sina fingrar i dörren imorse. 4 st..:(( så nu är dom alldeles blåiga..stackars snutta!

Ses sen alla snyggingar. Trevlig helg!




Kommentarer
jenny

om du vill så kan jag hjälpa dig o lägga in den som du vill ha



mejla mig ditt användarnamn samt ändra lösen till 123456 o skriv va designen heter så kan jag hjälpa dig



mejl atill [email protected]

2011-12-10 14:15:08
URL: http://jennysbloggmix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: