Slänga sig i bingen?

Japp tror jag ska göra det snart.. Ska hoppa ett svanhopp rakt ner i bingen med ett BRAK hahah.. Då jävlar ska ni få se på ett fint hopp! Fy fan haha skulle väl knäcka min egna rygg mitt itu hahaha..

Emma kom upp snabbt förut innan hon skulle möta Sofie..( KUL o se dig förresten, hoppas du hade det bäst i Paris ) Träffade kidsen lite, busade med mig hahah.. så nu har jag Suttit och surfat runt lite, kollat på julklappar osv. Det är så skönt att handla via nätet .. Men också farligt haha. Sikinerna bara rinner ur plånkan då också..

Mötte Sandra förut och fy fan vad KALLT det var! Höll på att frysa shinksen av mig.. STORM med stort S.. Usch, om det blir KALL vinter med sån här storm.. Då blir det EJ GULLIGT att vara ute..:/ Jag som måste iaf ta en promenad varje dag annars får jag damp! Men men det ska nog gå.. Börjar seriöst fundera vart FAN ÄR MIN JACKA?! Jag köpte ju en via nelly, kmr ni ihåg? Men nix ingen jacka på posten och dom säger att den ÄR skickad?! ingen avi, ingen sms ang ngt paket.. Konstigt. Men jag tänker då fan inte stå att betala för ngt som går tillbaka som jag inte ens sett skymten av? :/ Ska Schenker imorgon och dom kanske kan hjälpa mig.. spåra via kolli osv.

Vad ska ni göra imorgon?


Här ska ni alla snornäsor få ett TIPS! Mamma har iofs fått den här ifrån Polen. Men TROR det går att få tag på här också, VICKS eller ngt.. Men iaf, det är som en gele som man stryker under näsan och duttar inuti. Din nästäppa försvinner! Den är GALET BRA!

Nej ni alla fess! ( Fess är rumpa på norrländska hahah ) Nu ska svanhoppet intas sakta men säkert, sovgott!


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Love you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: