SJUKHUS 24!

Vi borde bli stammisar på sjukhus! Igår åkte jag in akut.. För infektionen spred sig på hela benet.. Såret var så infekterat att det var BLÅ SVART! Kunde inte ens gå på benet.. kändes som jag fick hjärtinfarkt varje gång jag skulle gå! Fy fan.. Så ONT! Tog prover och snabbsänkan visar tydligt på  bakterier i blodet men ska fortsätta äta min antibiotika under veckans gång, samt uppsöka Vc i dagarna och visa benet.. Samt ta snabbsänka.. Håller kontakten med min doktor och hon ska även återkomma ang sårodlingen.. Fy fan! Så jävla ont. Sandra följde med, och vi åkte in vid 19 på Lördag, kom hem imorse söndag kl 06!!! SÅ LÄNGE SATT VI OCH VÄNTADE! TACK Sandra för ditt sällskap! du var tålmodig!! Sen ska vi inte prata om taxi gubben :P hahaha.. "hjääälp".. haha...

Kommer lägga in foto på benet sen hur det såg ut idag och igår! Så får ni se VARFÖR jag har ont!

iaf sen kommer jag hem, sover 2-3 timmar.. sen vid 11 PANG Jennifer får en allergichock mot sitt penciilin och jag tar henne och åker in akut IGEN!.. Väl där inne stötte vi på FELICIAS allergi doktor Per! som hon hade för 7 år sedan, han kom ihåg henne och det var han som utredde Felicias allergi och gjorde så hon fick rätt behandling alltid osv. Samt sitt eksem! han är BÄST. Så nu ska tvillingarna dit till han också, bara för man ska slippa "TRO" att ngt funkar ang pencillin..

Nu sover damen och jag tänkte skriva ett inlägg snabbt..
Som ni SER så har jag det rätt fullt upp nu ellerhur? Jag har sjuka barn, jag själv kan inte ens gå! så ursäkta MIG för att jag inte svarar då ni ringer, eller smsar! Sluta fråga om jag är SUR?!?! Jag har kanske inte ork att sitta och fingra på mobilen 24, jag vill tillfriskna så jag kan ta hand om min familj!

Återaktiverade min facebook igår.. Vad fick man direkt!? JO ETT MAIL Från en person skriver massa"gott". Lyssna nu, för jag VET att ni sitter här och gottar er, NI 3 ! VAD har jag gjort er? Jag är inte vänner med er för fem öre. Det att jag inte hälsar är för att jag INTE VILL. Jag har sållat och har mina vänner som jag har. Jag stör fan inte er heller, jag är med mina barn och Jhonnie 24.. Så SLUTA SPRING OCH SNACKA MASSA SKIT!! Jag blir fan GALEN PÅ ER! Och du  !! Vad ger det dig för rätt att springa och fråga mina "VÄNNER" hur jag är som vän osv?! MED MERA.. sen det du skrev vad dom svarat hur jag var? Jag VET vilka ni är som gaggar och snackar.. Jag känner inte er som VÄNNER, jag känner er ytligt. Håll bara eran stora vida fula käft stängd. För ni känner inte ALLS mig! Kan ni låta mig vara ifred eller? Jag stör fan inte er ngnstans!! Men det visar ju bara att ni också är en del av det stora skitsnackar äckel patrasket i fisksätra. Samma skit med andra ord.. Jag har mkt i  vårat liv nu, man är sjuk sen är det ena och det andra.. Jag tänker inte FÖRKLARA varför jag inte hälsar el så.. sluta maila sluta snacka. Fy fan blir så lack, ni beter er som barnungar! Jag FATTAR ju vilka ni är! och som sagt jag vet att ni 3 läser;) du har ju följt min blogg galet. Det räcker nu. Ge fan i mig och i mitt LIV!!!!!!!
Hatar tanken att se er eller ens höra NGT om er 3. Det är ett starkt ord men det gör jag. Pga jag hör hela tiden ngt om mig! Sköt er själva och skit i andra!!!! Jag vill inte ha ngt med er att göra, måste man öppna sin käft så jävla mkt för det eller? Nej. Gå vidare, för i mina ögon ni är ändå bara fult äckligt smuts.

SÅ, nu var det sagt. :) Nu ska jag vila, och försöka ladda upp fotona senare på BENET! VIlket är ONT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: