Res Sa Katten När Hon Fes!

Gaaah, blir galen rent ut sagt! Nu har mitt jävla minneskort gått sönder i mobilen också! Fan.. Alltid ska det vara ngt. Snart skiter jag i att ha ngn mobil! Min sambo är också trött på sin HTC desire, den buggar konstant. Så vi BÅDA får flipp här hemma vissa kvällar haha..:D Har gått och käkat av pepparkaksdegen i kylen som vart över.. Och nu har jag lite magknip, får se om man skiter ut ngn pepparkaksgris eller gubbe senare haha..:P

Jag håller fortf på att leta efter en design som passar MIG.. för den här är fin i headern men sen känns den för blek på ngt sätt.. Den andra älskade jag men den var FÖR mörk..Så vi får se..


Weeelll, GUESS WHAT!? Nu kommer iaf fotona på mina julfönster! Wiiii. Som att jag själv suttit och längtat att få se dom på ngns blogg liksom hahaha.. Nej men det känns så bra, för jag är sååå NÖJD med dom! SUPER nöjd. Sen kmr jag säkert lägga till och ändra 70 elva ggr, men nu är grunden gjord och det fattas bara lite girlanger i taket och the christmas treeee!:D Fan vad gött! =)  Så bjussar på dom nu iaf!

Kids room!



Vårt sovrum


Bedroom by darkness, ooh lalaa :D


Vardagsrum


kök







Och till sist, stora damens pepparkakshus hon tillverkar hos mormor i helgen!:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: