Ont i huvudet..

Usch,  har haft sån huvudvärk heela dagen. Håller på att bli förkyld eller sjuk..:( bebis 1 är också det.. Och 2an började snora idag.. Fy. Trött på allt vad sjukdomar heter just nu.. Men men så är det..


Nu ska jag ta en kopp varm choklad med ngn macka, sedan titta på " mitt syrianska bröllop".. Fast får se om det är bättre den här kvällen, sist tyckte jag det var tråkigt.. mer intressant att se alla vackra klänningar.. men tkr det är mkt skryt och Malak säger bara samma saker varje gång. Inte sånt som faller mig in i smaken, det är ju trots allt inte BARA dom som har det fint på sina bröllop;) Enligt mig iaf. Sen hur många människor som kmr, det är väl skitsamma. För det är ju en dag i kärlekens tecken inte i penga tecken..

Ses sen fina!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: