Om du tänker för länge på nästa steg, kommer du att tillbringa ditt liv stående på ett ben.

Jag har fått olika kommentarer, muntligt, mail och via kommentarer ang min blogg.. Att jag insprirerar och vissa tar in vad jag skriver.. Jag måste säga att jag blir såå GLAD! Ni är verkligen super fina ni som säger vad ni tkr! Det är ju så man ska göra! " vad fin du är idag" kan göra ngns dag helt underbar från att kanske varit deppig JUST DEN DAGEN.. Men jag blir super glad.. För man bloggar ju inte BARA för att alla ska kunna hålla reda på vad man gör och inte gör? Inte jag iaf.. Jag bloggar även för att tipsa, för att ge inspiration till saker och ting.. Om man når ut till människor då känner jag mig nöjd.. Jag älskar att skriva! Jag älskar att visa, berätta saker och ting.. Men som jag har nämnt tidigare så är ju min blogg eg ett litet nyckelhål vad som sker, jag berättar ju inte sånt som är jätte privat.. Jag har den också för att jag vet vissa som läser träffar jag inte ofta och vi kan nå varandra på detta sätt..Så då ni nämner detta, jag känner mig sååå GLAD! Jag vill nå ut om det är ngt, jag vill beröra era hjärtan på ett bra sätt! Tänk om man kanske räddar ngns liv? Man vet inte vad som rör sig i ngns huvud, ngns känslor osv.. sen läser dom och känner sig kanske starkare just för dom läst ngns blogg? Kanske dom inte känner sig ensam för dom har min, din eller ngn annans blogg att läsa om kvällarna? Det är ju underbart! Jag kommer finnas på min blogg iaf så länge som det går! Min passion för saker och ting blir ju även eran, jag delar ju det mesta med er varje dag, ellerhur? Och om det är ngt mera ni vill jag ska ta upp, skriva om.. säg det så ska jag göra mitt bästa för att ta upp det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: