Nytt åk kanske...

Hm ska ev skaffa ny vagn åt barnen. Jag lessnar fort! Men saken är den att den är beige och med två små tjejer som älskar att frossa haha så blir den lätt smutsig, ibland ser man inte osv. Och det ser skabbigt ut!
Så då har jag hittat en helt annan modell, ett helt annat märke som jag inte ens testat! Detta är då BOZZ. Och jag har testat nästan alla märken på Felicia och Melvin!:D Men, hm..  kollar då så att dom inte behöver ha knäna vid hakan då dom är 2 liksom samt att dom kan ha ryggstöder ovanför huvudet och inte bakom nacken osv. Lite såna småsaker jag kollar på.. Men den här verkar bra! Punkteringsfria hjul btw, vilket är nice.. vändbar osv. Ibland är det skönt att ha dom emot sig som nu då dom varit sjuka och efteråt varit lite gnällig och man ska ut på promenad;) Så mmm ska kika runt men gillade den här! PLUS att jag måste ha separata sittdelar haha.. För som nu låter dom inte varandra vara! Tar nappen, nyper varandra osv osv.. Så det måste vara separat.. och inte som på gamla brio osv där dom sitter MED varandra. skulle inte funka på mina. Inte nu iaf! Plus den är BRED. Fick liksom ta av hjulen då Melvin var nyfödd.. för att komma in i lgh.. Så det är ju nice med babytravel att det är sthlms modellen! Man kommer in överallt! bussar, tåg..

Endast, 2695:- Nedsatt från 5490:-.. Ngt erbjudande dom har nu. Ska man slå till eller inte.. BESLUTSÅNGEST välkommen haha.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: