Nyårslöfte 2012

Tycker faktiskt det är lite löjligt med alla dessa löften som alla ger om jag ska vara ärlig! För det är ju samma samma varje ÅR! Jag ska sluta röka, jag ska sluta äta godis, jag ska sluta dricka, jag ska börja springa mera, jag ska sluta göra det och det och det och det.. Kom igen nu, det kan ni väl göra närsom EG?! För det brukar ju aldrig hållas ändå.. ngt som faktiskt är viktigare är tycker JAG, att man tar och säger till sig själv, INGET löfte utan att man säger tex att under 2012 ska man börja leva med mera respekt, vara snäll mot sin själ och behandla andra människor på ett BRA sätt. Jag menar älskar du ngn, säg det! Ogillar du ngn, LÅT DEN VARA! För min del kommer det bli ett 2012 där jag verkligen går in för att inte bry mig om folk som pratar om mig, att inte bry mig ( försöka iaf ) om då ngn alltid ska lägga näsan i blöt osv osv. Jag ska försöka få min själ att må bättre än vad den gjorde 2011 pga människor som inte var så snälla mot den. Och om vissa fortsätter maila så kommer jag inte ens läsa utan bara radera.. Och tex du som bor här i Fisksätra som mailar mig fortf? Du kan maila på för jag raderar bara nu. Som jag sagt förut, jag stör inte dig. Jag lever MITT egna liv och vill inte ha ngt med ditt att göra heller, så då kan väl du låta mig vara också? Nämn inte mitt namn och låtsas som om du inte ens känner mig. Det skulle vara super BRA! För hur man än försöker så måste det också bli bättring hos andra människor. Snackar ngn skit, stäng öronen! Tänk såhär, om du känner en person BRA, och ngn annan kommer och säger" den här har sagt det och det om dig eller den här personen har gjort si och så" Känner du den personen bra så vet DU sanningen om den och behöver inte ens bli arg, eller intresserad av vad den andra har att säga eg.:)

Nej, skärpning 2012 ska bli ett happy year, iaf för mig. Eller vad säger ni?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: