Nu sova!

Godnatt mina änglar där ute.. Ska sova.. Det är ju dags för Lille herrns luciatåg imorgon 7.15 ! Så farmor, jag, mormor, Jhonnie och tvillingarna kommer att gå.. Och Stora damen såklart!=)

Har fått en infektion i benet, det ser ut som ett litet sår på huden, men tydligen har det kommit in bakterier där så nu har det röda, själva infektionen spridit sig och är as ont. Så jag ska käka antibiotika i 10 dgr, 4 ggr om dagen.. Det har gått fort från igår tills idag så är det över halva vaden nu ikväll.. Och jag kan inte gå för det gör så ont.. Lite blårött är det. Men det går väl bort så fort man börjar knapra..:) Efter det ena kmr det andra.

Vart lite musikbloggning idag. Men vissa dgr är så, så skönt att bara lägga in foton, eller musik.. Like it a lot!
Sovgott.. Puss Puss ...


Kommentarer
Emma

Ajj! alltså konstigt det där, hur man kan bli dålig så snabbt, bra att du käkar piller för det nu så det försvinner snabbt!!!. du är värd allt, o inget ont!!.

Ja men rosie som du själv säger det är skönt att bara lägga in foton/musik ibland för att musik o bilder beskriver oftast mer än vad en helt text gör! <3

2011-12-13 00:40:06
URL: http://minordientext.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: