Nattens cupcakes..

kl 23.30 inatt ringde jag mamma, jag kunde inte sova så jag bad henne komma över.. Så hon kom, sen messade Emma för hon ville låna en väska.. Som jag inte ens hittade sen haha.. Jag ska leta den idag ok?Så jag testade cupcake makern.. Och den är faktiskt BRA.. Det enda är att jag vill ha STORA cupcakes, Så med makern blir dom rätt små, men ska testa mig fram.. Hade ju inte ens ngn riktigt spritspåse eller tillbehör så det vart ju lite kladd osv men äsch, det var mest för cupcake makerns skulle jag skulle testa. Jag ska ta och göra seriöst ngn dag, ska köpa lite tillbehör nu då det är REA och köra ett race. GODA vart dom, ska köra vit choklad nästa gång tror jag..:D
Som Felicia säger, muff cape mocker hahahahaha.
Här skulle man duscha imorse, Tvillingarna bankade på dörren, " mammaaaaa" Melvin bankade, " jag vill kisssaaaa" ( fast han nyss gjort det) Sen Felicia, MAMMAAAAA jag vill ocksåååå duscha med diiiig" .. haha, så var det för den 10 min ensamtiden.. Den får man ta på natten!;) På dagen då är det bara att ha öppet och ha tvillingarna där inne haha.. Ena i knä och den andra sitter nedanför och pillar på mina tår..:D ahahah..

Vad roligt eg, dom är verkligen på olika stadier.. Jennifer hon säger mest hej hej mamma och pappa.. Men hon kryper upp överallt, vagnen sängen osv.. Klättrar överallt! Sen närsomhelst så går hon, hon ställer sig upp vart hon än är utan ngt stöd och sen ser man hur det rycker i benen haha så söt..

Emilia hon vågar inte sätta sig ner då hon står och håller sig vid ngt haha.." Mammaaaa" ropar hon och sen låtsasgråter hon.. Då ska man sätta henne ner.. Hon är en liten fegis men pratar galet mkt..
Mamma, pappa, hej, hejdå, Memi= melvin, Omma= mormor, Vivi hahaha.. Ah hon säger VIVI.. sa det första ggn igår och svärmor dog av garv.. Då vivi skulle gå så ropade hon hejdåå. Och sen VIVIII VIVI VIVI hahahah.. FARMOR sa vivi, " VIVIII" hahah.. så jäkla söta !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: