Näst sista kvällen av 2011.:)

Ja då var det näst sista kvällen av året 2011.. Jag hoppas och tror att 2012 har massor att ge.. På dom goda ting iaf.. För jag har börjat redan NU att förbereda som sagt.;)) Och nästa år ska bli super bra. Åren går, varför ska man må dåligt när man kan må bra?

Vi vart bjudna till underbara Jenny med familj på nyår med massa god mat och övernattning.. Jenny håller ju på att utbilda sig till konditor, och den tjejen KAN! men kände att vi tackar nog nej och stannar hemma med våra små förkyldisar.. Inte så roligt att åka så långt med twinsen då dom är lite hängiga.. Så för våran del blir det nog en lugn hemma kväll, sen om några kommer hit är en annan femma.. Just nu ser det lite ut som så..=)) Men tack så mkt gumman för eran inbjudan, du är så underbar!

Nu ska jag förbereda maten, det blir stekt potatis med skinka, feta ost och gräslök..MMM mumsigt som bara den!
Hoppas ni får en trevlig Fredags kväll var och en av er.. Massa pussar..

Och till min lilja, hoppas ni får den bästa nyårsafton! Och att det nya året bara medför sig massa kärlek och lycka!! Älskar dig Ramona!






Kommentarer
Ramona

Detsamma till dig och familj <3 love you <3

2011-12-31 02:30:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: