Music is the key for a happy soul

Musiken är verkligen allt! Det är så himla skönt att lyssna på musik. Är du arg så blir du gladare, el iaf att det känns bättre. Är du ledsen får du gråta ut och sen är stenen lite lättare i bröstet, vill du parta så är det muuusic som gäller! Så vad betyder det? Musik är som mat till själen! Jag skulle inte klara mig utan musik! Hell no.
Det är därför jag har så mycket inlägg med musik, det blir lite som min musikbox, där jag lägger in massa musik som jag har som favoriter.. Dels för er men också för att man ska kunna gå tillbaka och lyssna sedan! :D Sen älskar jag själv att höra musik, se bilder på andras bloggar. Det behöver inte vara VANLIGA foton på dig eller så, utan även andra tecknade.. Bara att det är NGT.. Annars tycker jag att det blir tråkigt.. Man går in skumläser sen klickar man ner lika fort man fått upp sidan!

Idag kommer min storasyster ner med alla sina 6 barn, så vi ska till mamma senare idag och käka middag.. Då blir det FULLT hus, 10 barn hehe.. Men först ska dom ta med sig våra större barn för att åka in till stan och mysa lite.. Själv ska jag möta upp Jonna lite. Får vi se vad som händer! Har inte träffat henne på aslänge!


Igår var en riktig myskväll! Jag och Jhonnie gick och sov vid 02 typ.. Efter Robot och Emma gått hem. Men mysigt var det trots diskussion vid spel hahaha.

Ibland får jag frågar varför jag inte namnger alltid, jag tycker inte det är så viktigt faktiskt. För detta är ju en LITEN del av vad som sker osv.. Tycker inte man bör namnge alltid eller berätta allt i minsta detalj! Det är ju själva innehållet som är viktigt inte namn!;)


Foto ifrån sommaren 2009, tagen med Anette.. Ngn som jag inte heller träffat på länge! Tog bort henne här uppe  pga jag har inte frågat, om det är ok ang att lägga upp på henne ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: