Massa födelsedagar!

Ja nu börjar det närma sig. Först har vi tvillingarna som fyller hela ETT år!! ska göra superfina tårtor i form av ETTOR, Och det blir en STOR FEST kan jag säga! Med massa gottigt! sen har vi då lilleherrn och stora damen m sina kalas.. SEN har vi då MIG som fyller 30 ! F E S T!! Med massa mat, massa gott!! Ojj vad jag längtar. Vi sitter och håller på med inbjudningarna nu, kollar över vilka som man ska bjuda osv m tanke på att det är så många som vill komma, så måste vi det. Men jag älskar sånt här, att få fixa - trixa - göra fint inför kalas, fester! Då Jhonnie fyllde år så lagade jag massa mat, alla hans vänner kom, sen var det efterätter m.m.. Väldigt lyckat, och VÄLDIGT uppskattat. Jag citerar en viss Herr Robot´s kommentar om min egengjorda dressing till persiska maten" Fan den här var som en orgasm för smaklökarna".. Får men den kommentaren då är det fan GOTT hahaha! Så det kmr bli sketa nice! Jag älskar att laga mat, baka och mysa till det. Har nog gjort det ända sedan jag började steka ägg till mamma haha. Kommer ihåg att jag var så stolt då jag hade tillagat fisk med kokt potatis åt henne då hon kom hemifrån jobbet.. Men har nog fått detta av henne faktiskt.. Hon har alltid varit sån som överraskat med fika på sängen, god mat osv. Sen nu då hon vart utbildad kock för ngt år sedan, så har ju hennes inspiration flödat, och man äter och får ännu mera inspiration själv! Så jag har nog fått allt bak- mat - stök från min kära mor!♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: