Klar med köket, dags att söva!

Vart klar med köket preciis. Skurat och fint.. Hatar att gå och lägg mig, sedan vakna upp på morgonen och se stök! NO NO, BIG NO.  Hellre stannar jag uppe senare och fixar allt fint..=) Dags att sova nu.. Stora damen sover med mig inatt. Hon har lite extra närhetsbehov just nu mitt lilla hjärta. Så då flyttar min älskling ut inatt hehe.  Så får hon sova med mig och twinsen. Viktigt att dom får den närhet dom behöver oavsett ålder. Och hon har också sina dagar då hon behöver SIN egentid. Mitt hjärtegull. Jag och stora damen kommer alltid ha ett speciellt band, med tanke på det som hänt förut. Älskar henne så mkt och jag tackar gud för henne och ALLA mina barn. Vi ska ha lite mys nu under juldagarna bara hon och jag. Vi ska handla julklappar, äta mat, fika och bara mysa.. En hel dag.;) Sen ska lille herrn få gå på bio med Jhonnie ;) Det kmr bli SUPER.. Wiiii snart är det jul hörrni!! Fatta att det är verkligen nedräkning.. LÄNGTAR att få se våra barn öppna sina julklappar! åååh så underbart! Underbaraste älsklingar.

Ramona, ska vi försöka hitta på ngt mys innan jul med tjejorna? Och bebisarna såklart hihi. Så kan Lille herrn få ensamtid med jhonnie samtidigt!:D

Nej nu ska jag gå och mysa med min älskade bebo. Sen snussa på min dotter! Ses imorgon alla päron!
Stäng munnen, du är så inne i det jag skrivit att du har öppen mun! hahaha.:P
Godnatt angels!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: