kl 05.15 UPP OCH HOPPA!

Japp, Bebis 1 stog och typ ROPADE på mig kl 5.15. Så jag tog henne till mig, hon var klarvaken själv var man d ö d ... Annars brukar hon somna om, ger henne en flaska eller nappen så lägger hon sig..men idag? Nej!
Efter 20 min vart även jag klarvaken så nu tänkte jag det är lika bra att fixa lite som jag har att göra.. För alla s o v e r.. ;) * hemlisar* Bra va? Hon har ännu inte upptäckt granen haha! Så vi får se, då hon GÖR det kommer hon med alla medel försöka komma dit och TA den. Då jag var på vc, hon tog alla paket och rev ner även granen på 2 röda då jag pratade i receptionen typ haha. Så jag sprang dit och fick tag i den ;) Jaa vad ska man säga, det LYSER bus i hennes ögon! Ses senare gottisar. Jag tänkte även lägga upp bild ikväll då allt är klart, så ni får se vad julmysigt det ÄR!  Kramar o pussar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: