Kaatach

Vart ingen stan idag.. Nej utan istället tog jag och mamma bussen med alla barnen.. Sen efter halva resan berättar jag att vi ska till ett LEKLAAAAND! Wohoo! haha.. Först i början sa jag bara att vi skulle åka lite buss.."åååh det är ju skit tråkiiiiigt mammaaa" sa stora damen haha.. Men sen vart det smile band på även den ladyn!
Jag har nog nästan varit på vartendaste lekland i hela Sthlm. Arlanda är den jag inte varit på nu.. Tyresö åkte vi till idag och det vart min FAVORIT nummer 1 på listan kan jag säga! Elbilar som dom fick köra omkring som på små gator,  ( även jag trängde ner mig i en bil och skjutsade bebisarna haaha ) hur länge dom ville! Cyklar, stoora legobitar, stor matta med massa grejer att klättra på, klättervägg, pingisbord och massa annat! 10 av 10 får dom av mig! SKIT nice var det. Nära till bussen och allt! Kom hem vid 19 tiden! hihi.. Så nu alla gurkstavar, tänkte jag ta och bege mig upp till min kära mor för ett natt kaffe! ;) GLÖM  INTE ATT RÖSTA PÅ THE TWINS i föregående inlägg!! Kom igen nu folket!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: