Julklappar!!

Tänkte lägga in det jag fick igår.:) Wohoo så glad och nöjd faktiskt! Tänkte testa min cupcake baker ikväll men orkar inte..:/ skulle ju ha gjort till julafton också men nix var fööör mkt så jag pallade inte haha. Gjorde mina brownies, det räckte! Sen hade vi massa annat såklart också. Men en fin jul var det.. Tror nog att alla var nöjda faktiskt.. Bebis 1 ( J ) hon var ju inte alls rädd för tomten haha, hon knep den i näsan och drog i skägget! hahaha.. Galen liten boll det där.:D Men mkt mat, mkt skratt och framför allt att det var mkt kärlek så barnen kände sig ju såå glada och lyckliga!!  TACK så mkt till alla som gav oss julklappar och till barnen! Så fina saker. TACK!



Idag så gick jag, tvillingarna, Lille herrn och mamma förbi farmor lite snabbt och önskade god fortsättning.. Han vrålade utanför balkongen" FARMOOOOOOOOOOOOOOR" sen då hon inte hörde, gick han in och vrålade istället...:D

Weell här kommer iaf julklapparna som jag fick =)

Från Mormor och Morfar ( Jhonnies alltså ) en kvist med lampor på



Av Jhonnie: receptböcker, cupcakemaker, halsband och strössel



Av Emma: Cupcake ställ



Av Jhonnies pappa och farmor till oss båda: En hel låda med MASSA godis.



Av Svärmor, Svärfar och Sandra: Duschset och två comviq



Av min lillasyster Linn till oss båda: Memory spel



Av Mamma: Tröja, receptbok, choklad och en väska



och även den här supersöta julburken!



Såå himla nöjd med allt. Hoppas alla andra också vart det med sitt :)) Vi kommer nog alltid oavsett om det är barnens jul så kommer vi alltid byta ngn julklapp med varandra.. Vi vuxna alltså.. Jag menar jag Jhonnie mamma och min lillasyster har alltid gjort det och kmr nog alltid göra.. Det är liksom mysigt tkr jag..:) Behöver inte vara så mkt mera än en tanke. Och det är en fin tanke man ger varandra!:))








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: