Julhandlat

Nu har vi shoppat massa fina grejor. Vart såklart mest till barnen.. Jag och Jhonnie har sagt att vi ska inte köpa så mkt till varandra i år pga vi ska spara pengarna o köpa mera till rean istället. Så det blir ngt paket bara. Och hellre spendera lite extra på kidsen. Så Stora damen fick iaf sin mp3 spelare som hon läääängtat att få hihi. Sen vart det massa annat! Och är inte klar, ska iväg imorgon.:)) Men älskar att handla åt barnen! Det är det bästa.. Att se då dom sliter upp alla julklappar haha. Köpte även ett nymalet kaffe som heter Irish cream coffee, på Te o kaffe i forum. Man tar alltså en skopa av den i sitt vanliga kaffe innan man brygger..Och omg vad GOTT DET BLIR! Det ska jag bjuda herrskapet på Julafton!;)) Det var min lilja som visade detta för mig för ca 7 år sedan och sedan dess är jag FAST! :D Sååå GOTT!!

Sprang på Nina med sin TVILLING vagn också hahah, Roligt var det och ingen annan kom på Fiskis bussen för den platsen hade vi! Muhahahah..:P 

Nehepp, nu ska jag fortsätta göra klart, baka trixa och fixa. Ses sen you guys..



Mmm så GOTT!


Byrån i toaletten är också pyntad hihi..=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: