♥♥♥Jhonnie ♥♥♥

Du är den ende. ♥♥♥ Utan dig vore jag halv.. Och som du alltid säger, " Det är du och jag mot världen." Kärleken för dig kan inte beskrivas.. Men jag andas för dig och barnen.. Bara du får mig att bli glad! Att se dig le, att krypa in i din stora famn och känna ditt hjärtats slag slår allt.. Jag kan inte andas, jag kan inte leva utan dig. Vi två är som pusselbitar som funnit varandra.. Känns för bra för att vara sant.. Och det känns verkligen som vi är ämnade för varandra. Som vi säger, Jag hoppas också vi blir gamla tillsammans. Jag tror på mirakel och ödet. För miraklet är du och ödet gav mig dig. Du är mitt allt. Min själ, min bästa vän, min man. Mitt allt!♥ Jag älskar dig Jhonnie och kommer alltid finnas vid din sida oavsett vad som än händer.♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: