Japp då kör vi en till då haha

Jaa jag sitter här, och känner bara för att lalla runt lite haha.. Hittade den här listan :D
Så jag UTMANAR : Sandra, Carolina och Emma på denna!
:P

Det gäller telefonnummer i telefonboken i mobilen.

Har du pussat nummer 2? Absolut inte! Min advokat

Vad har du för relation med nummer 20? Det är en vän som bodde i Fisksätra förut.. Har dock ingen kontakt längre..

När ska du träffa nummer 30? Eftersom det är Jhonnies kompis och min kompis är tillsammans med honom så blir det väl om dom kommer hit eller om vi går dit!

Är nummer 18 söt? hahahahahah Nej faktiskt inte. Dock har jag fått in Jhonnies telefonkontakter också då vi bytte telefon förut en gång.. Såå hahaha..:P

Vad var ditt första intryck av nummer 13? Trevlig och väldigt artig

Gillar du nummer 14? NEJ VERKLIGEN INTE! Fy fan..:( hade dock kvar det nret. FÖRFLUTNA.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Har aldrig träffat henne, det är Jhonnies kompis.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång? Vi ska ses i mellandagarna

Är du nära vän med nummer 23? Nej

Har du gått på bio med nummer 4? Nix

Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Hahah Bobis!! Ja vi var alltid ute förut, och nu menar JAG som vän. han är bäst bobisen!

Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Gamla minnen, hälsa på osv

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Gör jag alltid då jag träffar henne, händer inte så ofta. Bor ju så långt bort!

Vad har du och nummer 24 för relation? Mammas kompis

Vad skulle du vilja göra med nummer 25? hon är från Norrland och rolig att gå ut med så, en rolig helkväll!

Vad är det bästa med nummer 8? Inget.. Jhonnies kompis..

Brukar du och nummer 16 träffas? Ja ibland då han är tillsammans med min kompis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: