Ingen smak i lökarna!

Haha ja då menar jag i smaklökarna och inte mina andra lökar. För dom vettefan hur dom smakar ahahah. Tänker då inte ta reda på det heller.. Men jag är så förkyld! Känner inte ngt av det jag äter.. Så idag jag har inte ätit NGT. Har inte haft ngn matlust alls! Drack en kopp kaffe idag med mamma och bebisarnas Faster Sandra.:)) Sen dess, hm.. Nej inte ngt mera, en liten chokladbit. Gud vad hemskt om man skulle förlora sin smak för alltid?! My god.. Jag som älskar mat, o allt det goda. K A T A S T R O F!!

Aja, tiden närmar sig för JUUUUUL!! Omg vad jag längtar!! Älskar julafton så mkt. VET jag säger det ofta men jag gör verkligen det haha. Vi blir stor familj på julafton, barnens farmor och farfar, deras mormor och deras Faster. Sen vi och barnen.. =) Massssa julklaaappar hahaha, skojar!:D Nej men det kommer bli mysigt. Älskar då man går hem till varandra, folk kommer hit. Har alltid varit så.. Förut kallade dom mig för turkkärringen haha. För jag bakade gick hem till nära o kära 24..:)) Men sen så vissa kvällar så kan det vara skönt att vara HELT själv också! Utan man och barn haha..Bara bada och ha egentid! Men iaf, Ska dekorera lite mera här osv men det kommer bli GREAT!
Hur ska ni fira jul??


kör ngt inlägg igen sen, ska visa min dotters tomtedress hon ska ha imorrn på julshowen! Så fin kmr hon vara lilla tjejen..:)) Men NU måste jag ta bebis1, hon kan inte sova.. Är väl uppspelt efter att faster varit här och busat haha.

Ses sen alla myskorvar!



Kolla han är galen den här norrmannen! Han kör alltså all musik själv samt sina egna röster.. han spelar in med foten som han sedan direkt lägger in så det blir kör i bakgrunden osv då han sjunger, galet nice. Han var med på Ellen Degeneres show! Såå bra. Visst?? Jag gillar honom iaf :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: