I love you. I am who I am because of you. You are every reason, every hope, and every dream I've ever had, and no matter what happens to us in the future, everyday we are together is the greatest day of my life. I will always be yours.




Fan vad jag älskar clementiner! Det är nog det godaste som finns! En riktigt söt clementin. Men man får akta så det inte blir för mkt för magen, då kan det knipa till hihi.. Men GOTT är det! Nu ska jag fixa mat, VÅFFLOR! fan så gott det är!! mummss... Kmr ihåg förra året då jag tvingade i NGN att äta det haha..:P
kmr du ihåg?

Måste gå, syskonfight på G, och deras fight är inte easy. Det är FIGHT!! Puss plommonstjärtar!



Kommentarer
Marlene Zufic

tack för din fina kommentar på min blogg Rosie. Kram

2011-12-06 18:08:59
URL: http://marlenezufic.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: