I brist på annat..

" Men kan du va tyst?! " Fan vad jag dog av din kommentar..hahah.

En lista om det senaste jag gjort


Låt du hörde: Rihanna - Man down

Film du såg: 100 girls


Mat du åt: Svärmor´s kyckling gryta


Kram: Min lilla son


Puss: Jhonnie


Fest: haha FEST? hm för 3 månader sedan, om det räknades då jag och Jhonnie gick ut för att fira Emma´s 18 årsdag?


Känslan: Lycklig


Ilska: igår


Resa: Nacka forum


Glädje: Ikväll då Jhonnie sa innan han skulle gå" kan inte leva utan dig"

Dröm: Att taket ramlade in och det satt en bög med mig och Jhonnie, ( kmr INTE ihåg vad han heter) haha


Boken du läste: " Det ska bli ett nöje att döda dig din hora, med Magdalena Graaf

Personen du träffade: Förutom sambon, Emma


Personen du pratade i telefon med: Mamma


Personen du fick sms av: Sandra


Gången du åt en 7-eleven korv:Ojj hahah, måste varit för 4 år sedan ngt!


Gången du var utomhus: För ca 4 timmar sedan med Sandra


Gången du sov: 17 timmar sedan


Gången hela din familj åt middag tillsammans: Med min mamma sambo svärföräldrar? Men hm jadu, det var nog ett tag sedan faktiskt!


Konserten du såg: HAHAHA BACKSTREET BOOOOYS!:D Mina idooler hahaha.. Jag var så kär i Brian!:P
Irritationen: Nyss?! Varför en del av den här texten blir till FET stil då jag inte ens gjort det och det går ej att ändra?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: