Hur går det i alla stugor?

Här tar vi det mest lugnt.. Jag slår in julklappar.. Barnen har fått klä granen, m lite hjälp men mest själva. Dom ville INTE ha ngn vit julgran haha. Så det vart en GRÖN. Med massa massa färger! Men men det är ju trots allt barnens julafton. Nästa år kaanske man får igenom sin önskan ;) För snyggt är det..

Igår satt jag och Jhonnie i soffan.. Helt plötsligt kom vi in på samtalet BRÖLLOP HAHAHA..:P Japp.. Och vi skulle kunna tänka oss om NÅGRA ÅR.. typ 5-10 år.. O då vi väl kommer på att vi ska ha, kommer vi börja spara iaf 2 år innan. För om vi tar nära vänner, släkt osv. kommer det komma över minst 120 har vi räknat. Och då är det NÄRA släkt, NÄRA vänner. Men vadå, man gifter sig en gång i sitt liv. Då ska allt kännas hundra. Plus att vi båda haha vill ha den grekiska traditionen, att vi dansar och sen alla gäster dansar omkring och stoppar pengar på oss..haha as bra ju!!:D Hm brudtärna.. Min syrra hade ju oss systrar som brudtärnor.. Men jag vet faktiskt inte om jag vill ha några brudtärnor.. OM jag skulle ha det skulle det bli 5 st. isånafall.. Alt EN person. Sen kommer det såklart såna tillfällen alla blir ledsna o besvikna. Men man kan inte göra alla nöjda.. Det är ju trots allt dagen för brudparet. Det som är väldigt roligt är att vi iaf NU har samma anseende kring saker och ting kring det osv.. Eftersom Jhonnie är väldigt EMOT bröllop eg, så vill han ha ett ordentligt OM vi skulle gifta oss. Man vet aldrig, kanske blir om 10 år, kanske 4 år..kanske blir aldrig.. Men saken är säker att vi kommer ju inte älska varandra mera bara för det, men absolut en fin sak att göra.. Men ett steg i taget.. Vi börjar nu med steg ETT som vi kommer ta snart;))

Nehepp nu ska jag ta och kila över till mamsen och hämta lite things..;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: