Gråhårig Kärring i Busken!

Vet ni HUR rädd jag vart igår då jag hade lämnat barnen eller?? Kom där i min egna värld.. Sen hör jag hur det rasslar till galet i buskarna i diket på vänster sida.. kollade, nej såg inget.. bara massa buskage och annat skit.. sen går jag, sen RASSLAR det till GALET igen.. Sen upp kommer en gråhårig kärring med ett hår som svinto, slitna kläder, inga tänder och hade en sån vad heter dom.. ser ut som en man plockar potatis med? långt träskaft, sen typ järn"krok" som är djup. Tänk er en lie som är liten och man kan hacka jord med? För det är ju en kolonilott där uppe i skogen så hon kom väl antagligen därifrån.. Men iaf, sen då hon kom ut på vägen så fick hon fram" heejj" med en hes röst.. Jag svarade HEJ. Sen sket jag typ på mig, jag lovar! jag har aldrig gått så fort hem! o ingen annan kotte på vägen heller! oh shit oh shit tänkte jag haha.. Lovar hade bara Bengt eller Sigurd, Majken eller Annabritta kommit hade jag tagit dom i HAND så hade dom fått gå med mig hela vägen! för det där var mig en hemsk syn och upplevelse hahaha... Fy fan! Ni tror inte jag kommer skita knäck för varenda prassel i buskarna på Måndag eller? ska ha på mig Ipod och sen ta en snabb joggis hem!:D det blir bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: