GOTT NYTT ÅR !!!

Fattar inte själv att det gått 2 år mellan mig och Jhonnie redan.. Ikväll firar vi 2 år.. Det är 2.5 år sedan jag lärde känna och 2 år sedan vi vart tillsammans.. Kommer ALDRIG glömma den nyårsaftonen.. Den firade vi i Saltsjöbaden med Nidal, Jimmy, Zacke, Johan Agge, Natalie Benitez, Miriam, Ashour,Sami och Boban! Fan vad mysigt det var..:D hihi.. " Rosie, Jhonnie sa till mig ikväll, att han har så starka känslor för dig och kan inte låta ngn annan få dig" hahahahah.. han hade anförtrott sig åt ngn kompis där under tiden vi var på G.. hahahah.:D




Nu ska vi fortsätta med vårat lilla mys, får se vilka som dyker upp här eller om vi bara tar det lugnt själva.;) DU vet..;) Glass, middag, tårta, hattar! Allt är framplockat! Så IN med det nya året!:D

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA om jag inte bloggar ngt mera, ta hand om er ikväll ok!! Pussar till er.

Kortet samma år då vi vart tillsammans! Min själ, bästa vän och mannen i mitt liv. Jhonnie Hodén!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: