Godnatt!

Nu är det dags att sova! Ny dag imorgon med nya tag. Kolla vad stora damen visade mig och Jhonnie.. hon har en dagbok och hade skrivit in namnen på sina bästa vänner, dvs. sina syskon och mormor. Sen kom hon och sa, vill ni se? Visade och sa igen, ni är mina ALLRA BÄSTA vänner! så underbar.


Just det, lovade att visa telefonen jag vill ha! Här är den.



Där är den.. kostar nu ngt på 3000:- och den finns i svart också. Tangenterna är GALET bra! bra batteritid osv..den verkar kanon, så den är jag kär i totalt!


Sovgott ni alla där ute.. Ni som känner er ensam, ni som är ledsen, ni som är nervös över ngt. Tänk på att det finns alltid ngn som sitter och tänker JUST PÅ ER. Så ni är alltid i andras tankar.. Sovgott, dröm fina drömmar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: