Godmorgon alla fina!

Godmorgon!! Idag är jag super PIGG! Båda bebisarna har ju varit så förkylda men är nu på bättringsvägen, dock så håller Jennifer på att få framtänderna, och 4e nedre tanden sprack upp igår. Emilia har ju fått framtänderna men hörntänderna ska fram, så dom kmr närsomhelst! Ont ont.. Hennes 4e tand sprack också fram igår.. Så det är lite gnälligt på nätterna. Jhonnie tog dom hela natten så jag fick sova ut. SÅ SKÖNT! Så idag ska han få vila hela dagen om han så vill.. Vi ska åka med mormor och Sandra in till stan och strosa lite! Skönt att komma ifrån Fiskis lite också! UTÅT. Inte forum, Sickla där man ser ALLA ändå..;)

Igår efter att Jhonnie kom hem, så tog jag en promenad med Sandra till macken.. Så skönt att få ta luft.. Har ätit så mkt skit att jag höll på att spy!  Har lust att slå mig själv då jag äter haha.. Man bara fläskar i sig fast man är mätt, smaskar och äter som en gris! SMACK på munnen.. Nej usch! haha.. Men det var skönt att promenera.. Och prata om både det ena och det andra.. Man behöver faktiskt prata om saker och ting. Det kan man aldrig göra för mkt..

Nej hörrni, måste ta och tvätta Jennifer.. luktar jordgubb i brallan på henne haha..:) Sen har vi två st syskon som håller på att bråka galet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: