Godmorgon!

Har ni sovit gott? Hoppas.

Tänk vad mörkt LÄNGE det är ute då man kliver upp! Lite svårt för barnen att säga," nu är det morgon, dags att kliva upp" dom säger så ofta nu,- men det är ju mörkt ute?- hehe.. Men det är mysigt.. Sätta sig, tända ett ljus med lite kaffe och sen glutta på the voice.. Som sänds på 5an. :D Det brukar oftast bara vara jag och stortuffsan som vaknar av ALLA först.. Så då passar vi på att mysa lite innan dom andra huliganerna vaknar.=)

Vad händer idag gott folk?


Själv så ska jag fixa massa viktiga mail som jag inte fått fingrarna ur arslet att sända i helgen.. Sen träffa Faster Sandra. Alltså det är barnens faster inte min haha. Min svägerska med andra ord!
Sen blir det nog att jag träffar Emma och mamma lite,tror jag nog också..Vi bor bara några portar ifrån varandra haha så man stöter alltid på varandra. Som igår, sugen på glass! Bara att springa en port upptill mamma och hämta. Så skönt!
Det är lite att trycka in idag på schemat hihi. Imorgon blir det så roligt, ska träffa en gammal kompis, Katta! Faaan vad längesedan jag träffat henne.. Ska bli as roligt att hon kommer hit!

Nu dags för frulle till kidsen! Dom börjar alltid 10 som jag sagt tidigare på Måndagar- så sköönt!-
C u later havrebollar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: