Godmooooorgoooooooon!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IDag är det TORSDAG!!! Wiiiii Snart är det JULAFTON! Lille herrn är på väg till dagis, för sista dagen. Igår var sista dagen för stora damen men åt honom tog jag en dag till pga jag har så mkt att inhandla osv. HUR kul är det att springa i affärer då man är snart 4 år och pojke? haha.. Usch vad tråkigt för honom.. Så nej, idag är sista dagen för min bebis pojke!:D Igår hade tomten varit på dagis också!:D Gett dom paket osv.. så mysigt! Och stora damens klass mfl sjöng sååå vackert.. Sen stog man på tå för att kika om liljan var där men stora damen sa att din prinsessa är sjuk? Hoppas hon kryar på sig inför Julen och allt! Vi kan väl ses i mellan dagarna?:)


Fan vad skönt, Jhonnie omformaterade datan igår så nu gliiiider alla bokstäver fram, förut laggade det så mkt! Man kunde sitta och vänta typ 5 min på att mitt T ska komma fram liksom haha.. DAMP!

Nu ska vi göra oss klara, har skakat av mig mitt härliga morgonhumör jag har om ngn trampar mig på tårna haha.. Ouff vissa mornar, skulle ngn bara ens säga ngt " fel" eller börja ta upp en diskussion- En skalle DIREKT!- Iaf ,Jag twinsen, Stora damen och min madre ska åka iväg till Forum tills dom öppnar för att köra ett race där :D lunch, mysa m varandra osv! Imorgon blir det lite andra besök med min lillasyster fast då får dom 3 minsta stanna hemma och bara stora damen följa med!;)) Så svårt att hinna med allt och alla ju.. Så många man vill hinna ut och shoppa med.. men det är ju så tiden räcker ibland inte till!Får ta det till mellandagsrean istället!

* LETAR FORTF EFTER MIN MOBIL HÄR HEMMA!*

Var försiktig med all knäck ätande nu, så inte plomberna flyger haha!:D

c u later, alla gräddfilsfötter!

Nacka forum, så vackert!



Kommentarer
Sandra

Vi kanske ses i forum, ska också dit fast är där runt halv tolv:) ska kolla lite!! (MÅSTE!) puss!! Skriv Gunnels nr så smsar jag sen puss

2011-12-22 10:02:44
URL: http://sandrahoden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: