God Jul!!

God Jul till er alla. Hoppas ni får en fin julafton med era nära och kära. Önskar jag er alla. Här är det så mkt julklappar under granen att vi fått flyttat fotöljen haha! Men det kommer ifrån många också så.. Igår var det mysigt! Tommy var här, gjorde köttfärsgratäng och vi myste hela kvällen fram till 21 tror jag han gick.. Julklappar gav han och vi likaså till dom..

Nu har barnen öppnat morgon julklapp från oss och mormor.. Sen Jhonnie fick Zlatan boken som morgon julklapp av mig och barnen.. Och jag fick en cupcake maaakeeeeeeeeeeeeeeer! WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HAHHAH!:D

TACK för igår syrsan! Det var mysigt som fan! Som vi sa via sms, nästa gång tar vi barnfritt så vi kan prata lite mera ostört.. " håll upp påsen Felicia" " vad sa du Nora?" hahaha.. God jul till hela er familj!

Nu måste jag fortsätta städa ihop lite, bebisarna har krossat ostbågar överallt, sen ska jag ta och baka lite! Woho!

Puss och kram!

Ramona, GOD JUL I MASSOR till dig och din fina man + guldäggen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: